Reklamace a vrácení

Reklamace

V případě reklamace nás prosím nejdříve zkontaktujte. Pokud dojde k závadě na sponě opasku, nabízíme dvě možnosti vyřízení reklamace. Buď opasek můžete zabalit a poslat na naši adresu, my vám jej opravíme a zašleme nazpět. Na vyřízení reklamace máme 30 dnů, snažíme se reklamace vyřizovat co nejdříve. A nebo Vám můžeme v obálce zdarma poslat sponu s přípravou na připevnění a se šroubem a Vy si novou sponu doma jednoduše přišroubujete. Druhá možnost je podstatně rychlejší a ušetří vám cestu na poštu, čas s balením opasku a poštovné. 

Používáme velmi kvalitní kůži a proto téměř nemusíme řešit reklamace týkající se použitého materiálu.

Vrácení

 

Vzhledem k tomu, že velikost našich opasků upravujeme na míru zákazníkovi, neplatí pro ně zákonná možnost vrácení nazpět ve standardní 14ti denní lhůtě. Snažíme se zákazníkům vycházet vstříc a proto opasek vrátit lze, ale pouze pokud je jeho celková velikost alespoň 105cm a to do 30ti dnů. Pokud si objednáte kratší opasek, tak jej již vrátit nemůžete, protože je pro nás dále téměř neprodejný.

Vrátit lze pouze opasek, který nejeví známky použití, není nijak poškozen. V případě vrácení nás prosím nejdříve zkontaktujte, opasek zabalte a odešlete na naši adresu. Peníze Vám pak zašleme zpět na Váš bankovní účet. Náklady na doručení vráceného zboží zpět na naši adresu hradí kupující. 

Věnujte prosím zvýšenou pozornost postupu měření potřebné velikosti opasku, jak na to si můžete přečíst v návodu. Seznamte se s našimi obchodními podmínkami